دوشنبه 12 شهریور 1397 - ساعت: 23:49
1
14

اول یه توضیحی کوچیک بدم، بعد یه گرافیست خیلی کار درست رو بهتون معرفی می‌کنم :-)

برنامه نویس‌ها اگه خودشون بخوان تنهایی کار کنن، همون بهتر که کار نکنن 😁 منظورم اینه که اگه خودشون میخوان گرافیک رو بزنن و خودشون هم کدنویسی کنن کاره خوب در نمیاد. دیگه هر کسی جایی تخصص و یا استعداد داره. کار رو باید داد دست متخصصش.

بازدیدکنندگان سایت یا اپلیکیشن و ... فقط ظاهر رو می‌بینن. در اصل UI و UX برای کاربر مهمه. کاری ندارن که اون سایت یا اپلیکیشن و ... چقدر حرفه‌ای برنامه نویسی شده و ... .
پس اگر می‌خوایم که کاربرا جذب بشن، باید به UI و UX توجه خیلی زیادی کنیم.

بعضی از مشتری‌ها (شخص یا شرکت و ...) که برای پروژه تماس میگیرن، به من میگن خودت گرافیک رو بزن. در اصل می‌خوان که گرافیک رو از سایت‌های دیگه کپی کنم و ... . میگن با سلیقه خودت. من که هیچ وقت این کار رو قبول نمی‌کنم. چون اگه با سلیقه خودم بزنم که کلاً همه فراری میشن از سایت یا اپلیکیشنه 😁

همیشه میگم اگر خودتون گرافیست سراغ دارید، بدید طراحی کنه. اگه نه که خودم یه گرافیست حرفه‌ای و کار درست رو بهتون معرفی می‌کنم. بدید که براتون طراحی کنه. کدنویسی هم اگه خواستید با من.

آقوی امین زارعی و آقوی حسین قاضی نوری، رفیقا و گرافیستای خیلی خوبین که کارشون حرف نداره. من مشتری‌هایی که داشتم رو دیگه می‌فرستم پیش خودشون و تا الان که همه راضی بودن 🙂 اکثراً هم همون بار اول گرافیک رو تأیید می‌کنن و حتی نیازی نمیبینن که بخوان جاییش رو تغییر بدن. گرافیک، المنت‌ها، انتخاب رنگ‌ها، UX و ... رو همیشه از آخرین روش‌هایی که معرفی شده (استانداردهای جهانی) استفاده می‌کنن و گرافیکی به روز و عالی طبق سناریویی که بهش میگید، انجام میدن.

کارهایی که من خبر دارم انجام میدن توی بحث گرافیک اینا هستن:

 

  • طراحی اپلیکیشن
  • طراحی سایت
  • طراحی لوگو
  • طراحی بنر و پوستر
  • و ...

  • چیزای دیگه‌ای هم هست که می‌دونم کار می‌کنن، ولی من سر در نمیارم.

شماره تلفن و آیدی تلگرامشون:
- امین زارعی – 09035557790
- حسین قاضی نوری – 09376887477

نظرات دیگران (1)
سلام تماس
نجفی
چهارشنبه 15 آبان 1398 - ساعت: 19:43
پاسخ
تو هم اگر حرفی داری بزن
ایمیلت منتشر نمیشه، فقط برای داشتن اطلاعات بیشتره
پاسخ به
#
#